Visits

Lietuva - Lithuania

Lithuania - Lietuva
Klaipėdos Tauralaukio progimnazija



Mokykloje teikiamas:
ikimokyklinis ugdymas (3-6m.)
priešmokyklinis ugdymas (6-7m.)
pradinis ugdymas (1-4 kl.)
pagrindinis ugdymas pagal programos pirmąją dalį (5-8 kl.)



Mokyklos darbuotojai 



Tauralaukio progimnazijos istorija yra glaudžiai susijusi su Tauralaukiu, jo žmonėmis. Mokykla yra įsikūrusi labai gražioje vietovėje. Anksčiau čia buvo Tauralaukio kaimas, kurį juosė Danės upė. Tauralaukio dvare įvyko garsusis Prūsijos karaliaus Frydricho Vilhelmo III susitikimas su Rusijos imperatoriumi Aleksandru I. Dvaro parko takeliais mėgdavo vaikščioti karalienė Luizė. Daug padavimų galėtų papasakoti ir Tauralaukio akmuo, vadinamas Velnio akmeniu.
Mūsų mokyklos istorija prasidėjo 1933 metais. Tai - viena seniausių iki šiol Klaipėdoje veikiančių mokyklų. Ją dvarininko suteiktose patalpose įsteigė mokytoja K. Jūrevičiūtė-Klimavičienė. Pokario metais mokyklai vadovavo A. Butkutė. Daugelis mokyklos renginių, švenčių vykdavo Tauralaukio dvaro patalpose. Tada tai buvo kul tūros namai. Tik 1968 m. buvo pastatyta nauja pradinė mokykla. Prie mokyklos vairo stovėjo mokytojos A. Kazlauskienė-Rudžionienė, O. Muraškienė. 1994-1995 metais Tauralaukio bendruomenės pastangomis įkurta pagrindinė mokykla, kuriai pradeda vadovauti direktorė O. Šalkauskienė. Nuo 2011 m. mokykla tapo Klaipėdos Tauralaukio progimnazija.
Mūsų mokykla nedidelė, bet jauki. Šiandien į ją savo vaikus, anūkus atveda tėvai, seneliai, kurie prieš daugelį metų patys mokėsi šioje mokykloje. Čia vieni kitus gerai pažįsta, vadina vardais ir jaučiasi tikrais šeimininkais. Mokykla atveria duris ir garbaus amžiaus Tauralaukio gyventojams, kviesdama juos kiekvieną mėnesį į susibūrimus. Senjorų patirtis, žinios, energija bus puikus pavyzdys jaunajai kartai.


ERASMUS PLUS 2017- 2019 "NEW S: New Skills New Schools" - Common Standards and Skills in Education

Mūsų progimnazija prisijungė prie Europos Komisijos Erasmus + programos (KA2) Strateginės partnerystės projekto  "NEW S: New Skills New Schools" - Common Standards and Skills in Education.
Projekte dalyvauja partneriai iš 7 šalių: Italijos, Graikijos, Ispanijos, Lenkijos, Rumunijos, Suomijos, Lietuvos. Koordinatoriai Italijos L.Da Vinči G.Rodari mokykla iš Latinos miesto.
  2017-08-29 vykusio posėdžio metu mokykloje buvo paminėta, kad laimėtas ERASMUS +  programos (KA2) Strateginės partnerystės projektas  "NEW S: New Skills New Schools" - Common Standards and Skills in Education. Buvo pristatyta projekto tema ir šalys dalyvaujančios projekte.  Sudarėme darbo grupę, kuri dirbs vykdydama projektą. Darbo grupę sudaro direktorė Ona Šalkauskienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Daiva Menclerienė, Ingrida Lekstutienė anglų kalbos vyr. mokytoja, Daiva Buknienė anglų kalbos vyr. mokytoja, Lina Stasiulienė pradinių klasių mokytoja metodininkė, Alma Maskolaitienė matematikos, informacinių technologijų mokytoja metodininkė.




Pirmasis  Erasmus + projekto partnerių susitikimas Italijoje

Spalio 15- 20 d.

Spalio  15-20  dienomis Latina mieste Italijoje  vyko pirmasis Erasmus+ mokyklų strateginės partnerystės  projekto „ NEWS: New Skills New Schools” partnerių susitikimas. Jame dalyvavo anglų kalbos mokytojos Ingrida Lekstutienė ir Daiva Buknienė.
Susitikimo  metu buvo planuojama dviejų metų veikla, aptarti siektini rezultatai. Viešėdamos Italijoje turėjome galimybę iš arčiau susipažinti su Italijos švietimo sistema, pamatėme  Benito Mussolini 1932 m. birželio 30 d. įkurtą Latina miestą,  aplankėme Romą, kartu su partneriais buvome pakviesti į dalykinį susitikimą su Latina miesto meru ir Romos miesto meru. Lankėmės  Italijos Švietimo ministerijoje, kur  susitikome su švietimo atstovais.
Dalyvavimas siusitikime  suteikė daug progų pažinti kitas kultūras ir praplėsti akiratį. Bendraudami su kolegomis iš šešių Europos šalių sužinojome, su kokiomis švietimo problemomis jos susiduria, atradome daug bendrų dalykų. Džiaugiamės, kad galėjome pasidalinti patirtimi, kaip kurti mokyklą, kurioje gera būti visiems kartu.




2017 11-10
Tauralaukio progimnazijos 
"Boružiukų" grupės vaikai
su auklėtoja Jolanta Šiliene gamino Kalėdinius atvirukus,
kurie bus išsiųsti projekto partneriams



5 klasės mokiniai kartu su mokytoja Ingrida Lekstutiene užrašo Kalėdinius palinkėjimus ant atvirukų, kuriuos pagamino "Boružiukų" grupės vaikai 


Kalėdinius atvirukus pagamino ir užrašė palinkėjimus 6 klasės mokiniai



 2b klasės mokiniai kartu su mokytoja Raimonda Zaiciene atliko eksperimentą susijusį su vandeniu

Gegužės mėnesį  mokiniai atliko bandymą su žydinčiais krūmais. Mokinių tikslas buvo sužinoti, ar įvairiomis medžiagomis nuspalvintas vanduo turi įtakos krūmų žiedų spalvai. Mokiniai susiskirstė į tris grupes ir kiekviena grupė gavo skirtingų krūmų šakelių. Šakeles vaikai merkė į tris stiklainius su paprastu vandeniu, rašalu nuspalvintu vandeniu ir kalio permanganatu nuspalvintu vandeniu. Mokytoja užrašė mokinių spėjimus, kokios spalvos žiedai pražys. Po trijų savaičių buvo aptarti rezultatai.
 

Trečios klasės mokiniai su mokytoja Lina Stasiuliene atliko eksperimentus ir kalbėjo apie vandenį

Trečiokams buvo pasakojama, koks vanduo stebukladarys: jis gali virsti debesiu, lietumi, rasa, rūku, sniegu, ledu, kruša. Aiškinomės, koks vanduo stiprus: jis gali sugriauti tvirčiausias uolas, paversdamas jas smėliu. Vaikai susipažino su vandens būkle žiemą, suvokė svarbias ekologines problemas, susijusias su vandens tarša, jo tausojimo ir švarinimo būtinybe. Vandeniu galima keliauti, vandens reikia ir malūnams, malantiems miltus, jis suka elektrinių turbinas, tiekiančias mums elektrą, todėl namuose šviečia lemputės, galime klausytis radijo, žiūrėti televizorių. Vanduo būtinas ir kilus gaisrui.
1 eksperimentas „Vanduo sudarytas iš dalelių“
Reikės : vandens, kokteilių šiaudelio, paruošto lapo.
Vanduo sudarytas iš dalelių. Jis nėra vientisa masė. Vaikai ant apruošto lapo užlašinus kelis lašus vandens jį pūtė nuo Starto iki Finišo. Pūsdami padarė išvadą, kad vandens dalelės turi sąvybę jungtis ir dalintis. Kiekvieną lašelį net patį mažiausią galime suskaidyti dar mažesnes daleles.
2 eksperimentas „Vandens skonis“
Reikės: poros stiklinių su vandeniu.
Penki vaikai išeina už durų. Likę klasėje vaikai susitaria sakyti, kad vienoje stiklinėje yra saldus vanduo, o kitoje beskonis. Pakvietus, išėjusius vaikus,  keletas klasėje likusių vaikų ragauja vandenį  ir sako, kad vienoje stiklinėje jis saldus kitoje beskonis.
Mūsų klasėje buvo tokių, kurie  patvirtino, kad vienoje stiklinėje vanduo saldus. Pabandykite ar Jūsų vaikai nepasiduos aplinkinių įtakai.
3 eksperimentas
Reikės: stiklinės su vandeniu ir stiklinės su indų plovimo skysčiu, rašalo kapsulės.


Prieš pradedant bandymą vaikų klausiama kuris skystis nusidažys greičiau. Įlašinus į abu rašalo iš kapsulės matome kad vanduo nusidažė greičiau. Išklausomos vaikų išvados, kodėl taip atsitiko. Bandymuose, tyrimuose atsispindėjo  vandens išdaigos, spalvų įvairovė, nuotaika, kalba.

 

 


LOGO būrelio mokiniai su mokytoja Alma Maskolaitiene kūrė LOGO apie vandenį 

 




 



















4B klasės mokiniai su mokytoja Vilma Indrišiūniene pagamino žuvytes iš popieriaus




Eksperimentai su vandeniu fizikos pamokoje su mokytoja Alma Maskolaiyiene


8-osios klasės mokiniai į vandenį nardina netaisyklingosios formos kūną ir pagal pakilusį vandens lygį apskaičiuoja panardinto kūno tūrį.






















No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.